З Lipton до зірок!
Триває вже третій сезон «Х-Фактору» – популярного українського шоу талантів, яке дозволяє кожному охочому довести всій країні майстерність свого співу. «Х-Фактор» – це унікальне шоу, яке приваблює мільйони глядачів та тисячі учасників щосезону.
Цікавим є і його формат: на першому етапі учасник, якому виповнилось щонайменше 14 років, сам приходить на відбір. На початку доля претендента визначається журі, але на всіх подальших етапах все залежить від того, наскільки яскраво він або вона проявить свій талант. Цікаво, що головну роль відіграють глядачі, які своєю активною підтримкою та голосуванням визначають долю учасників!
Саме шоу є захоплюючим і драматичним водночас, адже на кону – 2 мільйони гривень та почесне звання кращого виконавця країни, яке отримає лише один учасник! Крім того, він отримує можливість втілити свою музичну мрію у життя. Так, переможець другого сезону Віктор Романченко здобув унікальну нагоду заспівати дуетом зі своїм улюбленим гуртом – легендарними «Queen»!
Вже другий сезон поспіль Lipton є активним спонсором «Х-Фактору». Вже дуже скоро стартуватиме новий конкурс – «Стань зіркою», в рамках якого кожен учасник зможе записати власне караоке-відео, долучити друзів до своєї групи підтримки та отримати можливість заспівати на гала-концерті популярного музичного шоу України, що транслюватиметься на всю країну! В рамках даного конкурсу учасник матиме змогу обрати одну із запропонованих фонограм або ж додати будь-який інший акомпанемент.
До речі, а ви знаєте, що перший «прототип» караоке з'явився в Японії в другій половині ХХ століття? Прямий переклад японського імені популярної розваги означає «порожній оркестр», тобто спів під вже записаний музичний супровід без необхідності задіювати цілий оркестр.
Також всі шанувальники чаю Lipton мають унікальний шанс щотижня поспілкуватись з однією із зірок проекту у спокійній атмосфері за чашечкою чаю. Крім того, кожного тижня 100 щасливчиків будуть відвідувати прямий ефір «Х-Фактору» та власними очима спостерігати за створенням грандіозного шоу України.
Для того, аби долучитись до проекту, потрібні лише декілька простих кроків: купити акційну упаковку чаю Lipton (яка, до речі, містить в собі подарункову чашку), де зазначено спеціальний код. Цей код разом з контактними даними реєструється згідно з умовами проекту, після чого учасник автоматично стає одним з претендентів на зустріч з однією із зірок проекту або на відвідування прямого ефіру шоу «Х-Фактор»!
Акція діє з 1 вересня до 31 грудня 2012 року на всій території України.
Деталі акції на сайті www.lipton.com.ua
Цікавим є і його формат: на першому етапі учасник, якому виповнилось щонайменше 14 років, сам приходить на відбір. На початку доля претендента визначається журі, але на всіх подальших етапах все залежить від того, наскільки яскраво він або вона проявить свій талант. Цікаво, що головну роль відіграють глядачі, які своєю активною підтримкою та голосуванням визначають долю учасників!
Саме шоу є захоплюючим і драматичним водночас, адже на кону – 2 мільйони гривень та почесне звання кращого виконавця країни, яке отримає лише один учасник! Крім того, він отримує можливість втілити свою музичну мрію у життя. Так, переможець другого сезону Віктор Романченко здобув унікальну нагоду заспівати дуетом зі своїм улюбленим гуртом – легендарними «Queen»!
Вже другий сезон поспіль Lipton є активним спонсором «Х-Фактору». Вже дуже скоро стартуватиме новий конкурс – «Стань зіркою», в рамках якого кожен учасник зможе записати власне караоке-відео, долучити друзів до своєї групи підтримки та отримати можливість заспівати на гала-концерті популярного музичного шоу України, що транслюватиметься на всю країну! В рамках даного конкурсу учасник матиме змогу обрати одну із запропонованих фонограм або ж додати будь-який інший акомпанемент.
До речі, а ви знаєте, що перший «прототип» караоке з'явився в Японії в другій половині ХХ століття? Прямий переклад японського імені популярної розваги означає «порожній оркестр», тобто спів під вже записаний музичний супровід без необхідності задіювати цілий оркестр.
Також всі шанувальники чаю Lipton мають унікальний шанс щотижня поспілкуватись з однією із зірок проекту у спокійній атмосфері за чашечкою чаю. Крім того, кожного тижня 100 щасливчиків будуть відвідувати прямий ефір «Х-Фактору» та власними очима спостерігати за створенням грандіозного шоу України.
Для того, аби долучитись до проекту, потрібні лише декілька простих кроків: купити акційну упаковку чаю Lipton (яка, до речі, містить в собі подарункову чашку), де зазначено спеціальний код. Цей код разом з контактними даними реєструється згідно з умовами проекту, після чого учасник автоматично стає одним з претендентів на зустріч з однією із зірок проекту або на відвідування прямого ефіру шоу «Х-Фактор»!
Акція діє з 1 вересня до 31 грудня 2012 року на всій території України.
Деталі акції на сайті www.lipton.com.ua